loading...

طراحی پنل مدیریت وبسایت با جاوا اسکریپت

همه ما از کاربرد های شگفت انگیز زبان قدرتمند جاوا اسکریپت خبر داریم، به طوری که به صورت قطعی می توان این زبان برنامه نویسی را قلب اصلی یک وب سایت دانست. امروزه این زبان به دلیل قدرتمند بودن و همه فن حریف بودن، میان برنامه نویسان، از محبوبیت خیلی خاصی برخوردار می باشد و فرصت های شغلی بسیار زیادی را هم ایجاد کرده است. یادگیری جاوا اسکریپت، نیازمند کسب تجربه در پروژه های عملی می باشد که دوره آموزش تخصصی طراحی داشبورد پنل مدیریت نقطه جذاب و پر چالشی از نقشه راه برای شما عزیزان خواهد بود. با شرکت در این دوره آموزشی پر از تجربه، طراحی داشبورد های مدیریتی را به صورت حرفه ای فرا خواهید گرفت.

قیمت: 1,490,000 تومان 596,000 تومان

قیمت ارزی (تتر):

X
00 : 05 : 00
1 جلسه
2 فصل
2 سال پشتیبانی

طراحی پنل مدیریت وبسایت با جاوا اسکریپت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در میان دیدن پروژه های جاوا اسکریپتی، داشبورد (پنل مدیریت) های متعددی را دیده باشید، و از نظر طراحی پیچیده و گرافیکی به نظرتان جذاب آمده باشد. سوالی که شاید در ذهن شما در این مواقع پیش آمده باشد، این باشد که این پنل های مدیریتی پیچیده را چگونه طراحی می کنند؟ 

باید بگوییم که به سادگی تمام با استفاده از زبان های نشانه گذاری HTML و CSS و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، می توان این پروژه های جذاب را خلق کرد. دوره آموزشی تخصصی طراحی داشبورد پنل مدیریت وب سایت با جاوا اسکریپت، یکی از هدایای دوره جامع متخصص فرانت اند آکادمی کدیاد می باشد، که با خرید آن دوره می توانید این دوره جذاب را به صورت رایگان دریافت کنید.

ما در این دوره آموزشی تخصصی، 2 پروژه جذاب پنل مدیریتی را طراحی خواهیم کرد که از ویژگی های متعدد و جالبی برخوردار هستند. با تهیه این دوره آموزشی پر از چا، قدم به دنیای جذاب زبان Javascript بگذارید.

 

هدف دوره آموزش تخصصی طراحی داشبورد پنل مدیریت با جاوا اسکریپت

هر کدام از دوره های جذاب برنامه نویسی آن هم در آکادمی تخصصی کدیاد، برای هدفی مشخص و دقیق برای شما عزیزان، طراحی و منتشر شده است. هدف اصلی این دوره آموزشی تخصصی، مواجه سازی دانشجوی دوره با چالش ها و نکات اصلی طراحی داشبورد های مدیریتی می باشد. این دوره آموزشی تخصصی، پروژه محور است و تمام سعی ما در این دوره بر این باور بوده است تا دانشجو را با محیط پروژه های مختلف و مدیریت آن در هنگام کد نویسی آشنا کنیم. ما در این دوره آموزشی به صورت کلی بر روی 2 پروژه داشبورد مدیریتی در سبک ها و ویژگی های متفاوت از هم کار خواهیم کرد و دانشجوی دوره را به دل تجربه ها و چالش ها ببریم.

 

دلیل استفاده از جاوا اسکریپت در وب سایت ها

امروزه به طور کلی، وب سایت های معدودی وجود دارند که هنوز از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت استفاده ای نکرده اند. وب سایت هایی که از این زبان استفاده نکردند را می توان وب سایت های استاتیک (Static) نامید. این وب سایت ها به دلیل اینکه محتواهای آن ها هیچ گاه تغییر نمی کند و همیشه در حال نشان دادن یک محتوا به کاربر هستند، به وب سایت های ثابت یا Static نام گذاری شده اند. یکی از کاربرد های اصلی زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، روح بخشیدن به وب سایت است. بیشتر داده ها با استفاده از این زبان در وب سایت اضافه یا حذف می شوند که به همین دلیل محتوای این وب سایت ها همیشه در حال تغییر است. با استفاده از جاوا اسکریپت شما می تواند رویداد ها و المان های یک وب سایت را به صورت کلی مدیریت کنید و در هر زمان مناسبی آن ها را تغییر دهید.


 

معرفی دوره آموزش تخصصی طراحی داشبورد پنل مدیریت با جاوا اسکریپت

همه سعی و تلاش ما در این دوره آموزشی بر این باور بوده است تا بتوانیم برای شما عزیزان، محتوایی جامع و کامل را تهیه کنیم. از سمت دیگر با پروژه محور بودن این دوره تلاش کردیم تا شما را با چالش ها و تجربیات طراحی قالب های مدیریتی یک وب سایت آشنا کنیم. 

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که بعد از اتمام هر جلسه از این دو پروژه جذاب، دست به کد شوید و سعی کنید با تمام اطلاعات و دانش کسب شده، آن قسمت از پروژه را برای خود پیاده سازی کنید تا مباحث در ذهن شما تثبیت شود. 

بیایید تا نگاهی به سرفصل های دوره آموزش تخصصی طراحی داشبورد پنل مدیریت وب سایت با JavaScript بیندازیم:

 

  • در فصل اول، پروژه اول که یک پنل مدیریتی به نام Dashfull طراحی خواهیم کرد که ویژگی های جذاب این پروژه عبارت اند از : (طراحی منو sidebar با قابلیت فعال بودن و نبودن هر قسمت، منو همبرگری، ریسپانسیو بودن قالب و…)
  • فصل دوم، کمی پیشرفته تر عمل خواهیم کرد و پروژه ای به نام Sells.In را توسعه خواهیم داد. ویژگی های این پروژه کمی پیشرفته تر است که عبارت اند از (منو Sidebar با قابلیت دکمه های hover جذاب، طراحی فرانت اند تمیز تر، قابلیت Dark/Light قالب، ریسپانسیو بودن و …) 

 

بعد از گذراندن همه آموزش های این دوره، شما عزیزان قادر به طراحی آسان هر پنل مدیریتی با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت خواهید بود. 

 

کاربرد های جذاب زبان جاوا اسکریپت

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت نقش اساسی در خلق وب سایت ها دارد اما تنها کاربرد این زبان برنامه نویسی جذاب نیست. امروزه ما شاهد کاربرد های فراوانی از این زبان جذاب هستیم. با جاوا اسکریپت می توان برنامه های اندروید و IOS طراحی کرد و همه این امکانات تنها با یک کتابخانه به اسم React Native فراهم می شود. یکی دیگر از کاربرد های این زبان برنامه نویسی، توسعه بک اند آن هم به صورت حرفه ای می باشد. برنامه نویسان جاوا اسکریپت با استفاده از فریمورک ها و کتابخانه های جدیدی که وجود دارد، قادر به توسعه بک اند آن هم با سرعت باور نکردنی هستند.

برخی دیگر از کاربرد های این زبان برنامه نویسی شگفت انگیز عبارت اند از : 

 

  • تعامل فرانت اند
  • برنامه های کاربردی وب
  • بازی های مرورگر
  • بهبود تعامل کاربر با وب سایت
  • انواع فریم ورک ها و کتابخانه ها
  • بازی و برنامه های کامپیوتری
  • استفاده از انیمیشن های جذاب در صفحات

و …


 

مخاطبین آموزش تخصصی طراحی داشبورد پنل مدیریت با جاوا اسکریپت

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از تهیه یک دوره باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، این است که این دوره برای چه افرادی طراحی و تهیه شده است تا بتوانید دوره مخصوص خود را تشخیص دهید و در نقشه راه یادگیری طراحی وب آن را قرار دهید. 

این دوره آموزشی برای کسانی که علاقه مند به دنیای طراحی سایت، مخصوصا طراحی پنل های مدیریتی (داشبورد) هستند بسیار مناسب است. سطح این دوره پیشرفته می باشد و این به این معناست که دانشجو های این دوره باید پیش نیازهایی را برای شروع دوره داشته باشند. با ثبت نام در این دوره آموزشی تخصصی، شما عزیزان همراه با مدرس دوره،  قدم به دنیای جدیدی از جاوا اسکریپت خواهید گذاشت و به صورت همزمان 2 نمونه پروژه جذاب داشبورد مدیریتی را با این زبان شگفت انگیز پیاده سازی خواهید کرد.

 

پیش نیاز های دوره تخصصی طراحی داشبورد پنل مدیریت

این دوره هم مانند دیگر دوره های آکادمی برنامه نویسی کدیاد، دارای پیش نیاز های جدی می باشد. دانشجویان عزیز، قبل از ثبت نام در این دوره آموزشی تخصصی، باید به 4 مهارت اصلی در طراحی و توسعه وب مسلط باشند و دلیل آن هم پیشرفته بودن سطح دوره می باشد. با داشتن پیش نیاز ها، شما درک بهتر و عمیق تری از مباحث ارائه شده توسط مدرس خواهید داشت. 

مهارت هایی که قبل از این دوره باید حتما فرا گرفته باشید و به آنها مسلط باشید عبارت اند از : 

 

  • مسلط بودن به زبان های نشانه گذاری HTML,CSS
  • مسلط بودن به Grid
  • مسلط بودن به Flexbox
  • دانش متوسط رو به پیشرفته JavaScript

 

به دلیل پیشرفته بودن سطح این دوره، ما به شما برای یادگیری پیش نیاز های بالا، دوره آموزش جامع زبان جاوا اسکریپت و دوره آموزش آسان Html, Css آکادمی کدیاد را پیشنهاد می کنیم. 


 

ویژگی ها و مزیت های این دوره آموزشی شگفت انگیز

مسیری که پس از تهیه یک دوره آموزشی روبروی دانشجو قرار می گیرد مسلما مسیری پر از چالش های گوناگون و جذاب است. به همین دلیل ما همه این جوانب را در نظر گرفتیم و یک آموزش جذاب و کامل و در کنار آن پشتیبانی ویژه برای دانشجویان عزیز این دوره در نظر گرفتیم. 

پیشرفته بودن سطح این دوره به شما عزیزان کمک میکند تا بتوانید یک گام جدی برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای بردارید. شاید این جمله را شنیده باشید یادگیری مباحث جدید و پر از چالش زمانی اتفاق می افتد که شما به عنوان یک برنامه نویس وب در یک پروژه قرار می گیرید. از این رو ما هم در این دوره آموزشی 2 پروژه داشبورد مدیریتی را با کمک یکدیگر طراحی و کد نویسی می کنیم تا با چالش های جدید و جذاب روبرو شویم.

سرفصل های دوره

پنل شماره یک
  • پوشه بندی و استایل دهی اولیه به پروژه

    منتشرشده 00:05:00
  • پنل شماره دو
    درحال حاضر هیج بخشی برای این فصل منتشر نشده است

    پیشنیاز های دوره چه چیزهایی هستند؟

    • آموزش رایگان HTML و CSS
    • آموزش جامع و رایگان css grid
    • آموزش رایگان FlexBox
    • آموزش رایگان و جامع جاوا اسکریپت

    نظرات دانشجویان

    مدرس دوره

    حسین عنایتی


    میلیون ها بار دکمه های کیبورد رو فشار دادم و یاد گرفتم چطوری رویا رو به واقعیت تبدیل کنم

    برنامه نویسی رو از 12 سالگی با داداشم شروع کردم و الان ۵ سالی میشه که بعنوان فول استک مشغول بکارم

    تنها کافه ای هم که رفتم کافه بازار ،چون سه تا اپ قدرتمند اونجا دارم

    سوالات متداول

    کاربرد های اصلی زبان جاوا اسکریپت چیست؟

    زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، را می توان یک زبان همه کاره دانست و دلیل اصلی آن این است که این زبان عملا در همه حوزه های برنامه نویسی حضور دارد. از کاربرد های اصلی این زبان می توان به (طراحی فرانت اند وب، بازی های کامپیوتری و مرورگر، توسعه بک اند و…) اشاره کرد.

    آیا سطح این دوره پیشرفته است؟

    بله، سطح این دوره آموزشی، پیشرفته است. برای ثبت نام در این دوره شما باید در ابتدا پیش نیاز های آن را بگذرانید تا در طول مسیر دوره عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهید.

    مخاطبین اصلی این دوره آموزشی تخصصی چه کسانی هستند؟

    مخاطبین اصلی این دوره آموزشی، علاقه مندان به دنیای طراحی داشبورد های مدیریتی برنامه نویسی با جاوا اسکریپت هستند.

    پیش نیاز های اصلی این دوره چیست؟

    این دوره آموزشی تخصصی، ۴ پیش نیاز اساسی دارد، برای شروع دوره شما عزیزان باید به HTML,CSS، جاوا اسکریپت متوسط رو به بالا ، Flexbox و Grid system کاملا مسلط باشید.