loading...

اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

از کدنویسی تا پولسازی با فلاتر! اگر می خواهید پولدار شدن با برنامه نویسی را تجربه کنید، در سفر شگفت انگیز دوره آموزش صفر تا صد فلاتر (Flutter) همراه ما باشید. این همان دوره ی فلاتری است که به دنبالش می گردید. در این دوره ی جامع فلاتر، هرآنچه برای ورود به بازار کار و تبدیل شدن به یک برنامه نویس موبایل یا وب حرفه ای را لازم دارید، به شما خواهیم آموخت. چیستی فلاتر، رابط کاربری، ویجت ها، طراحی دیتابیس، ارتباط با سرور و ده ها پروژه کوچک و بزرگ از مواردی هستند که در این دوره خواهید آموخت. اما صبر کنید، چیز های بیشتری ورود دارد...! برای اطلاعات بیشتر ویدئو معرفی دوره را ببینید.

قیمت: 4,490,000 تومان 1,796,000 تومان

قیمت ارزی (تتر):

X
87 : 08 : 34
277 جلسه
17 فصل
2 سال پشتیبانی

اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

فلاتر (Flutter) چیست؟

فلاتر (Flutter) یک کیت توسعه نرم افزار (SDK) منبع باز است که توسط Google ایجاد شده است. این برنامه توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های کامپایل شده بومی برای موبایل، وب و دسکتاپ را از یک پایگاه کد واحد بسازند. با Flutter ، می ‌توانید رابط ‌های کاربری جذاب و با کارایی بالا بسازید که به طور یکپارچه در دستگاه‌ های iOS و Android اجرا می‌ شوند. فلاتر مجموعه ای قدرتمند از ابزار ها و ویجت های همراه با یک فریم ورک است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا تجربیات کاربری تعاملی و همه جانبه ای ایجاد کنند.

توجه داشته باشید که SDK و Framework یکی نیستند! SDK مخفف عبارت Software Development Kit، مجموعه ای از ابزار های توسعه نرم افزار است که برای ایجاد برنامه های کاربردی استفاده می شود. اما فریم ورک (Framework) اساساً پلتفرمی است که برای توسعه نرم افزار های کاربردی استفاده می شود.

 

معرفی دوره آموزش فلاتر (Flutter)

دوره ی آموزش فلاتر (Flutter) همه ی چیز هایی را که لازم است در مورد Flutter بدانید، بررسی خواهد کرد. این دوره به معنای واقعی از صفر شروع می شود اما باید بگویم که تا 100 نخواهد رفت! زیرا در برنامه نویسی صدی وجود ندارد، اما به شما قول می دهم هرآنچه که مربوط به فلاتر و ورود به بازار کار از طریق آن است، را در این دوره ارائه کرده ایم.

ابتدا با مفاهیم اولیه و اینکه چرا فلاتر را انتخاب کرده ایم شروع خواهیم کرد. سپس در رابطه با بازار کار آن و رابط های کاربری و ویجت ها صحبت خواهیم کرد. بعد از اینکه به خوبی مفاهیم را فرا گرفتید، به سراغ پروژه ها خواهیم رفت. این دوره مختص افرادی است که به دنبال دوره های پروژه محور هستند. چون از فصل دوم به بعد در هر فصل یک پروژه را انجام خواهیم داد.

قیمت آنلاین ارز، برنامه مسافرت، برنامه ریزی روزانه، پخش کننده پادکست و موسیقی، فروشگاه، پخش کننده ویدیو (مانند یوتیوب) و مسیریاب و ده ها مینی پروژه دیگر، از جمله پروژه هایی هستند که در دوره آموزش فلاتر باهم پیش می بریم. همچنین لابه لای این ها به آموزش کار با سرور، دیتابیس، GetX، Git و هر چیزی که فکرش را بکنید خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که پروژه ها را با استفاده از Git به صورت تعاملی و تحت نظارت مدرس انجام خواهیم داد که سرعت یادگیری شما را چندین برابر می کند. در آخر هم یک سورپرایز برای شما عزیزان وجود دارد که یک پروژه ی جامع به انتخاب دانشجویان را تکمیل می کنیم. گفتنی است که این دوره تمام نخواهد شد و به صورت مادام العمر، هر آپدیتی که در Flutter اتفاق بیافتد را کاملا رایگان پشتیبانی می کند. در مجموع خیالتان از بابت کامل بودن دوره راحت باشد.

 

کاربرد های فلاتر

فلاتر یک پکیج همه کاره است که می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود. در اینجا برخی از زمینه‌ های کلیدی را آورده ایم که Flutter کاربرد گسترده ‌ای در آن ها دارد:

  1. توسعه اپلیکیشن موبایل: فلاتر در ساخت اپلیکیشن های موبایلی با کیفیت بالا برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS برتری دارد. پایگاه کد واحد آن به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه هایی ایجاد کنند که تجربه ی آسانی را در دستگاه های مختلف ارائه دهند و زمان و تلاش را برای توسعه کاهش دهند. به کلی از فلاتر می توان در برنامه نویسی اندروید و ios و ... استفاده نمود.

  2. طراحی رابط های :UI/UX مجموعه غنی از ویجت های قابل تنظیم و قابلیت بارگذاری  Flutterآن را به انتخابی عالی برای نمونه سازی و طراحی رابط های UI/UX تبدیل کرده است. طراحان می توانند به سرعت طرح های خود را تکرار و اصلاح کنند. فلاتر همچنین همکاری با توسعه دهندگان را در طول فرآیند توسعه آسان تر می کند.

  3. برنامه های کاربردی سازمانی: محبوبیت Flutter در بخش سازمانی برای توسعه برنامه های کاربردی قوی و غنی در حال افزایش است. توانایی آن در ایجاد رابط های بصری جذاب، همراه با چرخه توسعه سریع، آن را به گزینه ای جذاب برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال افزایش حضور دیجیتالی خود هستند.

  4. بازی ها و تجربیات تعاملی: پشتیبانی Flutter از رندر گرافیکی و انیمیشن ها آن را برای توسعه بازی ها و تجربه های تعاملی مناسب می کند. باFlutter ، توسعه دهندگان می توانند برنامه های جذاب و بصری خیره کننده ای ایجاد کنند که کاربران را مجذوب خود کند.

با استفاده از قدرت فلاتر، توسعه دهندگان می توانند از تطبیق پذیری آن برای رفع نیاز های مختلف توسعه برنامه در صنایع و پلتفرم ها استفاده کنند. استفاده از Flutter چه در سطح ساخت اپلیکیشن های تلفن همراه یا نمونه سازی طرح های UI/UX باشد و چه در سطح توسعه راه حل های سازمانی، یک راه حل جامع برای طیف وسیعی از موارد استفاده ارائه می دهد.

 

مخاطبان دوره آموزشی فلاتر

این دوره آموزش فلاتر (Flutter) برای مخاطبان متنوعی طراحی شده است که عبارتند از:

  1. مبتدیان: افرادی که تازه برنامه نویسی را شروع کرده اند و می خواهند سفر خود را با یادگیری فلاتر آغاز کنند.

  2. توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل: برنامه نویسانی که در توسعه اپلیکیشن موبایل مهارت دارند اما می خواهند از قابلیت های Flutter هم استفاده کنند.

  3. توسعه دهندگان وب: کسانی که علاقه مند به گسترش مجموعه مهارت های خود و کشف پتانسیل Flutter برای برنامه نویسی وب هستند.

 

ویژگی های Flutter

Flutter با ویژگی های فراوانی همراه است که آن را به یک انتخاب عالی برای توسعه دهندگان تبدیل می کند. بیایید برخی از ویژگی های کلیدی که فلاتر را متمایز می کند، بررسی کنیم:

  1. Hot Reload: یکی از محبوب ترین ویژگی های Flutter قابلیت Hot Reload آن است. این ویژگی به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تغییراتی در کد ایجاد کنند و بدون راه اندازی مجدد، فوراً نتایج را در برنامه مشاهده کنند. این قابلیت به طور قابل توجهی روند توسعه را سرعت می بخشد و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا سریع و کارآمد تر شوند.

  2. Expressive UI: فلاتر مجموعه ای غنی از ویجت های قابل تنظیم را فراهم می کند که توسعه دهندگان را قادر می سازد رابط های کاربری بصری خیره کننده و جذابی ایجاد کنند. از دکمه‌ های اصلی و ورودی ‌های متن گرفته تا انیمیشن ‌ها و انتقال‌ های پیچیده. Flutter طیف گسترده ‌ای از اجزای رابط کاربری را برای جان بخشیدن به طرح‌ ها ارائه می ‌دهد.

  3. توسعه بین پلتفرمی: نقطه فروش منحصر به فرد فلاتر توانایی آن در ایجاد برنامه هایی است که به طور یکپارچه بر روی پلتفرم های متعدد از جمله Android، iOS، وب و دسکتاپ کار می کنند. توسعه دهندگان می توانند یک پایگاه کد واحد بنویسند و آن را بر روی پلتفرم های مختلف مستقر کنند که در زمان و تلاش برنامه نویسان صرفه جویی می کند.

  4. عملکرد سریع: زبان برنامه نویسی دارت (Dart) که Flutter بر اساس آن است، از یک کامپایل Just-in-Time (JIT) برای توسعه و یک کامپایل Ahead-of-Time (AOT) برای تولید استفاده می کند که در نتیجه عملکرد سریع و کارآمدی دارد.

  5. دسترسی به ویژگی های بومی: Flutter دسترسی آسان به ویژگی های بومی و API ها را فراهم می کند و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا عملکرد های دستگاه را به طور یکپارچه ادغام کنند. فرقی نمی کند دسترسی به دوربین و حسگر ها باشد یا GPS، فلاتر پلاگین ها و کتابخانه های گسترده ای را برای استفاده از قابلیت های بومی ارائه می دهد.

  6. جامعه و اکوسیستم: Flutter دارای یک جامعه پر جنب و جوش و حمایت کننده از برنامه نویس ها و علاقه مندان است. این جامعه پر رونق با ایجاد کتابخانه‌ ها، بسته‌ ها و منابع رایگان که قابلیت ‌های آن را گسترش داده و توسعه را کارآمد تر می‌ کند، به رشد فلاتر کمک می ‌کند.

  7. تست و رفع اشکال آسان: فلاتر ابزار های تست و رفع اشکال قدرتمندی ارائه می دهد که شناسایی و رفع مشکلات را برای توسعه دهندگان در طول فرآیند توسعه آسان تر می کند. این فریم ورک ویژگی هایی مانند تست ویجت، تست یکپارچه سازی و ابزار های اشکال زدایی را برای اطمینان از کیفیت و ثبات برنامه ارائه می دهد.

با این ویژگی‌ های قدرتمند، Flutter ابزار ها و قابلیت ‌هایی را در اختیار توسعه ‌دهندگان قرار می ‌دهد تا برنامه‌ های کاربردی با کیفیت بالا را به طور کارآمد بسازند. انعطاف ‌پذیری، عملکرد و کتابخانه های گسترده به توسعه ‌دهندگان این امکان را می ‌دهد تا برنامه‌ های بصری جذابی را برای طیف گسترده ‌ای از پلتفرم‌ ها ایجاد کنند.

 

پیش نیاز های دوره فلاتر

شرط اصلی ورود به این دوره داشتن استمرار و علاقه از سوی شماست، باقی موارد را به ما بسپارید! درست است که فلاتر از برنامه نویسان در تمامی سطوح استقبال می کند، اما دانستن یکسری مفاهیم اولیه مورد نیاز است. درک ماهیت برنامه نویسی یکی از اساسی ترین پیش نیاز ها است. همچنین ضروری است که با زبان برنامه نویسی دارت (Dart) نیز آشنایی داشته باشید. اما نگران نباشید، شما می توانید همین حالا  دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی دارت  را در سایت کدیاد بصورت کاملا رایگان تماشا کنید. همین! دیگر هیچ بهانه ای برای شروع این دوره ندارید!

 

بازار کار و درآمد فلاتر

در خرداد 1402 درآمد یک برنامه نویس فلاتر از 10 میلیون تومان شروع و تا 40 میلیون و حتی بیشتر نیز میرسد! اگر هم زبان انگلیسی بلد باشید می توانید در پروژه های خارجی سهیم باشید و درآمد هایی بیش از ماهانه 7 هزار دلار تا سالانه 200 هزار دلار را تجربه کنید. این ارقام دورغ نیست! می توانید همین حالا در سایت هایی مانند indeed و دیگر سایت های کاریابی قیمت ها را ببینید!

قطعا دستیابی به چنین درآمد هایی کار آسانی نخواهد بود، اما غیرممکن هم نیست. تنها به تلاش، استمرار و صبر شما نیاز دارد. بسیاری از برنامه نویسان فلاتر ایرانی چنین درآمد هایی را تجربه کرده اند. چرا شما جزو آن ها نباشید؟ پس اگر شما هم می خواهید به چنین درآمد هایی برسید، در سفر شگفت انگیز دوره آموزش صفر تا صد فلاتر (Flutter) همراه ما باشید.

 

مزایای دوره Flutter

به بخش جذاب مزایای این دوره ی آموزش Flutter می رسیم. بدون اغراق این دوره از جامع ترین دوره های فلاتر است و ریز و درشت این بسته توسعه نرم افزاری قدرتمند را به خوبی آموزش خواهد داد. زیرا تمام آگهی های مربوط به فلاتر بررسی شده و مهارت هایی که برای ورود به بازار کار نیاز دارید تدریس می شود. همچنین پشتیبانی مدرس را در حین دوره و حتی دو سال بعد از آن خواهید داشت. نکته دیگر پروژه محور بودن این دوره است. همانطور که گفتیم، طی این دوره پروژه های زیادی را انجام خواهیم داد و نکته اصلی آن کار با Git و تعامل و مشارکت دانشجو ها در حل تمرین و پروژه ها است. بعلاوه پروژه هایی که در این دوره انجام می دهید، کاملا حرفه ای هستند و می توانید آن ها را در رزومه خود ثبت کنید که موجب تقویت رزومه شما خواهد شد. به همین خاطر است که می گوییم بطور هدفمند برای ورود به بازار کار طراحی شده! مورد آخر نیز آپدیت مادام العمر آن است. این دوره هیچگاه تمام نخواهد شد و همیشه با هر تغییر و آپدیتی در فلاتر، به روز رسانی خواهد شد.

 

آینده فلاتر

آینده Flutter با محبوبیت و پذیرش آن در حال افزایش به نظر می رسد. توانایی Flutter برای ایجاد برنامه‌ های بین پلتفرمی خیره‌ کننده با یک پایگاه کد واحد، همراه با چرخه توسعه سریع، آن را به عنوان یک پیشرو در چشم ‌انداز توسعه برنامه ‌ها قرار می‌ دهد. جامعه فلاتر در حال پیشرفت است و بطور پیوسته بسته‌ ها، ابزار ‌ها و منابع جدیدی را ارائه می‌ دهد که این اکوسیستم را غنی ‌تر می‌ کند. بازار کار برای توسعه دهندگان Flutter در حال رونق است. شرکت ‌ها در سراسر صنایع از Flutter برای ساخت اپلیکیشن‌ های موبایل و وب خود استقبال می ‌کنند و تقاضا برای برنامه نویسان Flutter روز به روز بیشتر می شود. بعنوان یک توسعه‌ دهنده فلاتر، شما می ‌توانید فرصت ‌های شغلی هیجان ‌انگیزی را در استارت‌آپ‌ ها و حتی پروژه‌ های مستقل (فریلنسری) بیابید. همه ی این ها نوید یک چشم انداز فوق العاده برای فلاتر را می دهد.

 

سخن پایانی

در آخر باید گفت که فلاتر یک ابزار بسیار قدرتمند است که در سراسر دنیا از جمله ایران در حال توسعه و رشد است. Flutter با ویژگی های فوق العاده ای که دارد، برنامه نویسی را برای وب و موبایل بسیار آسان تر کرده که موجب سرعت بیشتر و زحمت کمتر در پروژه ها می شود. آموزش فلاتر دنیایی از امکانات را در حوزه توسعه اپلیکیشن های بین پلتفرمی باز می کند. سادگی، ویژگی های قدرتمند و تطبیق پذیری، آن را به یک SDK عالی برای توسعه دهندگان در تمام سطوح تبدیل کرده است. با سرمایه گذاری در دوره آموزش صفر تا صد فلاتر (Flutte)، خود را به دانش و مهارت های لازم برای شروع یک سفر شغلی هیجان انگیز مجهز می کنید. یکی از همسفران ما در کشف دنیای بی حد و مرز برنامه نویسی فلاتر باشید...

سرفصل های دوره

مفاهیم اولیه فلاتر (پروژه اول : قیمت آنلاین ارز + پروژه دوم : Travel App)
  • معرفی کراس پلتفرم و جامعه برنامه نویسی فلاتر در git

    منتشرشده 00:15:21
  • بررسی جامعه فلاتر در stackoverflow ، راه های کسب درآمد از فلاتر (flutter)

    منتشرشده 00:18:36
  • سوالات متداول ، پیشنیاز ها

    منتشرشده 00:15:03
  • بررسی نمونه پروژه ها و sample های فلاتر در github، بررسی سایت و دیسکورد فلاتر

    منتشرشده 00:16:00
  • نصب vscode و اجرای اولین اپ در مرورگر Chrome

    منتشرشده 00:19:00
  • نصب android sdk و اجرای اولین پروژه در android emulator

    منتشرشده 00:22:00
  • آشنایی با ساختار پروژه و نوشتن اولین برنامه

    منتشرشده 00:13:00
  • آشنایی با طراحی layout ، کار با column و row

    منتشرشده 00:19:00
  • مینی پروژه قیمت آنلاین ارز و طلا، کار با Expanded، Align، Column و Row

    منتشرشده 00:21:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت اول

    منتشرشده 00:26:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت دوم (استفاده از فونت فارسی و راستچین کردن پروژه)

    منتشرشده 00:23:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت سوم (مفهوم context ، تعریف textTheme در MtrialApp )

    منتشرشده 00:22:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت چهارم

    منتشرشده 00:15:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت پنجم

    منتشرشده 00:27:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت ششم

    منتشرشده 00:13:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت هفتم

    منتشرشده 00:28:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت هشتم

    منتشرشده 00:23:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز و طلا ، قسمت نهم ( api ، json و JWT چیست؟ مفهوم بکند ، ساخت کلاس مدل برای json Object ارز)

    منتشرشده 00:36:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز ، قسمت دهم(ارتباط با سرور و پکیج http ، معرفی پکیج convert ) - تمرین 1

    00:46:00
  • Concurrency در دارت - async await

    00:20:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز ، قسمت یازدهم (استفاده از Async/await و Future در فلاتر)

    00:17:00
  • Logging و debugging در فلاتر

    منتشرشده 00:32:00
  • چرخه زندگی ویجت ها در فلاتر (widget life cycle in flutter)

    منتشرشده 00:23:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز ، قسمت دوازدهم (Future Builder در فلاتر)

    منتشرشده 00:26:00
  • پروژه 1 : اپ آنلاین قیمت ارز ، قسمت سیزدهم (آشنایی با پکیج intL در فلاتر)

    منتشرشده 00:18:00
  • قسمت پایانی پروژه ارز - ui رسپانسیو - کار با widget inspector در فلاتر

    منتشرشده 00:23:00
  • قسمت اول تمرین ، (پروژه 2 ) اپ مسافرت

    منتشرشده 00:19:17
  • قسمت دوم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:11:00
  • قسمت سوم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:20:00
  • قسمت چهارم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:22:00
  • قسمت پنجم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:32:00
  • قسمت ششم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:29:00
  • قسمت هفتم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:25:59
  • قسمت هشتم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:18:00
  • قسمت نهم تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:16:00
  • قسمت پایانی تمرین ، (پروژه 2 ) Travel app

    منتشرشده 00:27:00
  • پروژه تِک‌بلاگ شامل بلاگ، چالش های رابط کاربری ( پروژه سوم)
  • پروژه تک‌بلاگ، مفاهیم اولیه git

    منتشرشده 00:13:00
  • پروژه تک‌بلاگ، لایف سایکل ، اصطلاحات و دستورات پرکاربرد در git

    منتشرشده 00:17:00
  • ایجاد repository تک بلاگ ، commit و push و pull

    منتشرشده 00:12:00
  • ساخت splash screen ، استفاده از git در vscode و fork کردن پروژه توسط دانشجوها

    منتشرشده 00:35:00
  • پروژه تک‌بلاگ، پیشنیاز های پروژه ، کلاس String و Colors ,ساخت اسپلش (Splash screen) اختصاصی

    منتشرشده 00:37:00
  • پروژه تک‌بلاگ ,ساخت اسپلش (Splash screen) اختصاصی ، پکیج spinKit

    منتشرشده 00:25:00
  • پروژه تک‌بلاگ ,navigator و انتقال اطلاعات بین صفحه ها

    منتشرشده 00:28:00
  • پروژه تک‌بلاگ , تحلیل رابط کاربری ، systemChrome و پیاده سازی صفحه خانه

    منتشرشده 00:40:00
  • پروژه تک‌بلاگ , پوستر پیچیده صفحه اصلی

    منتشرشده 00:24:00
  • پروژه تک‌بلاگ , خواندن اطلاعات پوستر از Map

    منتشرشده 00:26:32
  • پروژه تک‌بلاگ , لیست دسته بندی ها

    منتشرشده 00:33:00
  • پروژه تک‌بلاگ , لیست افقی بلاگ

    منتشرشده 00:18:40
  • پروژه تک‌بلاگ , لیست افقی بلاگ

    منتشرشده 00:25:00
  • پروژه تک‌بلاگ , صفحه اصلی و پیاده سازی bottom navigation

    منتشرشده 00:25:30
  • پروژه تک‌بلاگ , نظم دهی کد ها و فلاتر 3

    منتشرشده 00:29:00
  • پروژه تک‌بلاگ , صفحه پروفایل کاربر

    منتشرشده 00:26:00
  • پروژه تک‌بلاگ , صفحه پروفایل کاربر

    منتشرشده 00:25:41
  • پروژه تک‌بلاگ , Bottom navigation و متد CallBack

    منتشرشده 00:32:00
  • پروژه تک‌بلاگ , صفحه ٍثبت نام

    منتشرشده 00:38:00
  • پروژه تک‌بلاگ ، خروجی گرفتن ، رفع باگ صفحه خاکستری و تفاوت App Build های متفاوت اندروید

    منتشرشده 00:30:00
  • پیاده سازی و چالش کیبورد در bottom sheet

    منتشرشده 00:31:00
  • کار با TextField ، رویداد onChange ، کلاس RegExp ، عبارات منظم در دارت

    منتشرشده 00:30:00
  • کار بار Navigator و پیاده سازی ui صفحه دسته بندی های من

    منتشرشده 00:30:00
  • کار با gridview در فلاتر ، صفحه دسته بندی های من

    منتشرشده 00:32:00
  • کار با gridview در فلاتر ، صفحه دسته بندی های من

    منتشرشده 00:16:00
  • مفهوم GlobalKey و ساخت Drawer

    منتشرشده 00:28:00
  • بررسی آیتم تکراری در افزودن لیست دسته بندی من

    منتشرشده 00:11:00
  • مفاهیم اولیه State Management ، Dependency injection و پکیج GetX در فلاتر
  • مفهوم Dependency و تعریف ابتدایی Di( Dependency injection)

    منتشرشده 00:17:30
  • state management و معرفی GetX

    منتشرشده 00:17:20
  • Rx (ReactiveX) ، observable و معرفی obx

    منتشرشده 00:25:00
  • تعریف مدل از نوع Rx

    منتشرشده 00:14:30
  • استفاده از معماری Mvc و Dependency injaction با GetxController

    منتشرشده 00:31:00
  • تفاوت GetX , obx و GetBuilder و کار با ویجت Getx

    منتشرشده 00:20:00
  • non-reactive state management با ویجت GetBuilder

    منتشرشده 00:25:00
  • استفاده از id در GetBuilder و لیست

    منتشرشده 00:17:00
  • مفاهیم اتصال به سرور و Api
  • مبانی پایه ( سرور، کلاینت، Api ، CRUD ، Protocol)

    منتشرشده 00:21:00
  • آشنایی با ابزار سوئگر (Swagger io)

    منتشرشده 00:10:00
  • آشنایی با ابزار پست‌من(PostMan)

    منتشرشده 00:08:00
  • نصب وب سرور و نوشتن اولین کد بک اند

    منتشرشده 00:11:00
  • دیتابیس و زبان sql

    منتشرشده 00:06:30
  • api نویسی ، json ساده

    منتشرشده 00:12:28
  • api نویسی ، json پیچیده و تودرتو (۱)

    منتشرشده 00:27:31
  • api نویسی ، json پیچیده و تودرتو (2)

    منتشرشده 00:22:00
  • توسعه پروژه تکبلاگ با استفاده GetX (کار با پکیج Dio ، ارسال مطلب و مدیریت مقالات)
  • ریفکتور پروژه تکبلاگ

    منتشرشده 00:16:30
  • ریفکتور از stateful به GetX

    منتشرشده 00:07:00
  • اشتراک گذاری متن و لینک در اپ های دیگر

    منتشرشده 00:08:17
  • اجرای لینک از اپ در مرورگر دستگاه

    منتشرشده 00:13:00
  • مدل مقاله تک‌بلاگ از json

    منتشرشده 00:16:09
  • مدل پادکست و پوستر

    منتشرشده 00:06:00
  • پکیج Dio و نوشتن متد Get

    منتشرشده 00:15:00
  • دریافت اطلاعات از سرور با Dio و GetX

    منتشرشده 00:10:00
  • پیاده سازی Controller برای Home Items

    منتشرشده 00:15:00
  • پیاده سازی داغ ترین مقالات در صفحه اصلی

    منتشرشده 00:29:00
  • پیاده سازی لیست افقی پادکست های محبوب

    منتشرشده 00:08:00
  • ایجاد place Holder و لودینگ برای تصاویر که از سرور دریافت میشوند

    منتشرشده 00:15:00
  • پیاده سازی پوستر صفحه home و لودینگ دریافت دیتا

    منتشرشده 00:23:00
  • لیست تگ ها

    منتشرشده 00:06:00
  • پیاده سازی اپ بار اختصاصی با PrefferedSize

    منتشرشده 00:16:46
  • لیست مقالات

    منتشرشده 00:15:00
  • لیست مقالات بخش دوم

    منتشرشده 00:22:00
  • صفحه single مقالات - بخش اول

    منتشرشده 00:18:36
  • صفحه single مقالات - بخش اول

    منتشرشده 00:11:00
  • صفحه single مقالات - بخش سوم - خواندن تگ های html در فلاتر

    منتشرشده 00:14:00
  • تکمیل صفحه single و دریافت id

    منتشرشده 00:23:00
  • مدل Artricle Single

    منتشرشده 00:09:37
  • پیاده سازی Article info request و نمایش در Single Article

    منتشرشده 00:15:00
  • پیاده سازی Article info request و نمایش در Single Article - (دوم)

    منتشرشده 00:19:00
  • دریافت مقالات بر اساس تگ های یک مقاله

    منتشرشده 00:16:45
  • پاسخ تمرین و پول ریکوئست 1

    منتشرشده 00:16:31
  • تکمیل لیست و کنترل مقالات

    منتشرشده 00:16:00
  • پیاده سازی متد Post با Dio

    منتشرشده 00:20:00
  • ثبت نام با کد یک بار مصرف (Otp)

    منتشرشده 00:07:00
  • ثبت نام با کد یک بار مصرف (Otp) 2

    منتشرشده 00:09:00
  • آموزش GetStorage و ذخیره توکن Jwt

    منتشرشده 00:20:00
  • رفع problem و بررسی pull request اخیر

    منتشرشده 00:08:00
  • پیاده سازی toggle Login و مسیر دهی ( فایل ضمیمه v3 post man)

    منتشرشده 00:20:00
  • فیکس کردن باگ rout با GetOff

    منتشرشده 00:07:27
  • binding در Getx و استفاده از LazyPut

    منتشرشده 00:15:00
  • Binding in Route Management

    منتشرشده 00:23:00
  • باتم شیت ارسال پست یا پادکست

    منتشرشده 00:21:20
  • بررسی Tap Space روی ویجت ها

    منتشرشده 00:08:00
  • کار با catchError و DioError در وب سرویس

    منتشرشده 00:09:00
  • مدیریت مقالات من بخش اول

    منتشرشده 00:10:00
  • ایجاد Binding صفحه ManageArticle

    منتشرشده 00:05:00
  • پیاده سازی EmptyState در صفحه مدیریت مقالات

    منتشرشده 00:10:00
  • پیاده سازی استیت لیست Article manage

    منتشرشده 00:20:00
  • پیاده سازی ترنری سریالی برای نمایش emptyState یا List یا Loading

    منتشرشده 00:11:00
  • صفحه ویرایش یا پست مقاله

    منتشرشده 00:25:00
  • صفحه ویرایش یا پست مقاله (بخش دوم)

    منتشرشده 00:19:00
  • صفحه ویرایش یا پست مقاله (بخش سوم)

    منتشرشده 00:07:18
  • File Picker - انتخاب تصویر از حافظه گوشی و نمایش در ui

    منتشرشده 00:22:00
  • File Picker - انتخاب تصویر (بخش دوم)

    منتشرشده 00:04:00
  • ثبت عنوان مقاله با GetDefault Dialog

    منتشرشده 00:14:00
  • کار با html editor enhanced در فلاتر بخش اول

    منتشرشده 00:20:00
  • کار با html editor enhanced در فلاتر بخش دوم

    منتشرشده 00:18:00
  • GridView در فلاتر - افزودن دسته بندی به ارسال مطلب - بخش اول

    منتشرشده 00:22:00
  • افزودن دسته بندی به ارسال مطلب - آپدیت مدل از نوع Rx - بخش دوم

    منتشرشده 00:15:00
  • آپلود تصویر و فرم دیتا در فلاتر با استفاده از پکیج Dio - بخش اول

    منتشرشده 00:21:00
  • آپلود تصویر و فرم دیتا در فلاتر با استفاده از پکیج Dio - بخش دوم

    منتشرشده 00:10:00
  • اپ موزیک پلیر و پادکست + ارسال و دریافت موزیک از سرور
  • معرفی و بررسی ui پخش فایل صوتی

    منتشرشده 00:08:00
  • پیاده سازی ui صفحه لیست پادکست ها

    منتشرشده 00:15:00
  • پیاده سازی ui کنترل صوت و پادکست 1

    منتشرشده 00:08:00
  • پیاده سازی ui کنترل صوت و پادکست 2

    منتشرشده 00:09:00
  • پیاده سازی کنترلر با Instance var و ایجاد مدل فایل پادکست

    منتشرشده 00:16:00
  • مقدار دهی Controller با constructor

    منتشرشده 00:18:20
  • مقدار دهی ویجت های صفحه سینگل پادکست

    منتشرشده 00:12:00
  • پکیج just_audio و بررسی پخش موزیک، پادکست و فایل های صوتی در فلاتر

    منتشرشده 00:15:00
  • تعریف پلی لیست و اضافه کردن فایل های صوتی سرور

    منتشرشده 00:10:00
  • پخش پلی لیست اپیزود های پادکست و مدیریت حالت دکمه پخش

    منتشرشده 00:15:00
  • next و previous در پلی لیست پادکست ها

    منتشرشده 00:07:00
  • پخش فایل با onTap و مشخص کردن فایل در حال پخش در ui

    منتشرشده 00:12:00
  • چالش مصاحبه کاری - دارت فلاتر

    منتشرشده 00:17:00
  • پروگرس بار فایل صوتی و نمایش زمان طی شده

    منتشرشده 00:30:00
  • ساخت تاگل باتن اختصاصی - سیستم تکرار فایل صوتی

    منتشرشده 00:10:00
  • ریفکتورینگ (refactoring) ، ارور هندلینگ (Error Handling)
  • دیباگ به نگاهی به همه ابعاد یک ماژول

    منتشرشده 00:16:33
  • دیباگ به نگاهی به همه ابعاد یک ماژول (2)

    منتشرشده 00:21:34
  • ریفکتورینگ 1

    منتشرشده 00:21:00
  • ریفکتورینگ 2

    منتشرشده 00:20:00
  • انیمیشن پیشرفته در فلاتر
  • محو یا ظاهر کردن یک ویجت انیمیت شده

    منتشرشده 00:14:00
  • انیمیت کردن Container و BoxDecoration

    منتشرشده 00:00:00
  • حرک در جهت های مختلف

    منتشرشده 00:11:00
  • انیمیشن چرخاندن ویجت های مختلف (Rotate)

    منتشرشده 00:04:13
  • انیمیشن Scale در فلاتر

    منتشرشده 00:07:27
  • ساخت انیمیشن های پیچیده با AnimationController و AnimatedBuilder

    منتشرشده 00:15:32
  • پیاده سازی انیمیشن پیشرفته لایک اینستاگرام

    منتشرشده 00:10:00
  • انیمیشن های اختصاصی برای هر ویجت در درخت ویجت

    منتشرشده 00:19:00
  • سرویس های فایربیس (Fcm + crashlytics + analytics )
  • معرفی سرویس های فایربیس در پروژه دمو

    منتشرشده 00:18:13
  • افزودن firebase core به پروژه

    منتشرشده 00:19:30
  • فایربیس آنالیتیکس در فلاتر

    منتشرشده 00:07:00
  • فایربیس کرشلیتیکس (مانیتور خطاها پس از انتشار اپ)

    منتشرشده 00:08:13
  • پوش نوتیفیکیشن فایربیس fcm

    منتشرشده 00:10:00
  • دریافت دیتا در پس زمینه (background)

    منتشرشده 00:16:00
  • دریافت دیتا در حالت Foreground

    منتشرشده 00:07:40
  • پروژه (شبیه اسنپ ) نقشه و مسیریابی (پروژه چهارم)
  • مقدمه پروژه شبیه اسنپ و سرویس نقشه

    منتشرشده 00:17:50
  • پیاده سازی رابط کاربری نقشه اسنپ بخش اول

    منتشرشده 00:20:23
  • پیاده سازی رابط کاربری نقشه اسنپ بخش دوم

    منتشرشده 00:18:21
  • پیمایش ترتیبی widget states در یک صفحه

    منتشرشده 00:16:00
  • map controller

    منتشرشده 00:11:00
  • ویجت open street map

    منتشرشده 00:17:10
  • انتخاب مبدا سفر روی نقشه

    منتشرشده 00:10:51
  • لغو مبدا انتخاب شده

    منتشرشده 00:04:00
  • محاسبه فاصله مبدا تا مقصد و رفتن به حالت درخواست به راننده

    منتشرشده 00:24:05
  • به دست آوردن آدرس دقیق مبدا و مقصد و نمایش

    منتشرشده 00:11:37
  • لغو مرحله درخواست به راننده و رفتن به انتخاب دوباره مقصد

    منتشرشده 00:08:34
  • شیرجه عمیق در Di ، StateManagement ، Design Pattern و معرفی Bloc
  • async stream (استریم ایسینک) در دارت

    منتشرشده 00:11:00
  • sync Stream (استریم با استفاده از listen)

    منتشرشده 00:04:00
  • StramController در دارت

    منتشرشده 00:09:20
  • توابع مفید stream و فیلتر کردن داده ها

    منتشرشده 00:11:40
  • دیزاین پترن، الگوی طراحی سینگلتون

    منتشرشده 00:14:08
  • وابستگی (Dependency ) در مقابل تزریق وابستگی( Dependency Injection)

    منتشرشده 00:19:00
  • آموزش Get It برای کاهش وابستگی با Dependency Injection

    منتشرشده 00:10:00
  • تشریح Riverpod و Provider در مقابل GetIt و معرفی BloC

    منتشرشده 00:10:13
  • الگوی مخزن یا Repository

    منتشرشده 00:04:30
  • شروع Bloc

    منتشرشده 00:13:00
  • کلاس Repository

    منتشرشده 00:16:00
  • کلاس های وضعیت (States class)

    منتشرشده 00:10:35
  • کلاس رویداد و تشکیل Bloc

    منتشرشده 00:08:37
  • پیاده سازی RepositoryProvider

    منتشرشده 00:22:50
  • پیاده سازی BlocProvider و BlocBuilder و state management

    منتشرشده 00:15:00
  • پروژه فروشگاه ساعت با Bloc (پروژه پنجم شبیه به دیجیکالا)
  • زیرساخت های صحیح پروژه

    منتشرشده 00:22:00
  • زیرساخت های صحیح پروژه (بخش دوم)

    منتشرشده 00:23:00
  • مفهوم اکستنشن و پیاده سازی کلین ui

    منتشرشده 00:20:00
  • کاستم ویجت توسعه پذیر تکست فیلد برای تمام صفحات

    منتشرشده 00:22:00
  • پیاده سازی تم و input decoration کلی پروژه

    منتشرشده 00:18:00
  • پیاده سازی صفحه otp، ثبت نام کاربر و وجیت اختصاصی دکمه اصلی

    منتشرشده 00:30:00
  • مدیریت فونت ها، اپ بار اختصاصی (preferedsize) و صفحه ثبت نام

    منتشرشده 00:27:00
  • مدیریت روت ، route management

    منتشرشده 00:17:00
  • صفحه اصلی فروشگاه

    منتشرشده 00:12:00
  • کاستوم آیتم باتم نویگیشن صفحه اصلی فروشگاه

    منتشرشده 00:27:00
  • نویگیشن صفحه اصلی فروشگاه

    منتشرشده 00:16:00
  • نستد نویگیشن، نویگیشن تو در تو

    منتشرشده 00:21:00
  • مدیریت استیت های استک خانه با WillPopScope و کلید عمومی NavigatorState

    منتشرشده 00:21:15
  • پیمایش تاریخچه Routing در استک های مختلف main Screen

    منتشرشده 00:15:04
  • سرچ بار

    منتشرشده 00:19:00
  • اسلایدر بخش اول

    منتشرشده 00:22:00
  • اسلایدر بخش دوم

    منتشرشده 00:15:00
  • دسته بندی محصولات

    منتشرشده 00:31:00
  • پیاده سازی ui محصولات شگفت انگیز - بخش اول

    منتشرشده 00:17:16
  • آیتم محصول - بخش اول

    منتشرشده 00:24:00
  • آیتم محصول - بخش دوم

    منتشرشده 00:17:00
  • استیت های تایمر، تخفیف و معمولی محصول با ویجت یکپارچه

    منتشرشده 00:12:32
  • اینترفیس صفحه لیست محصولات 1

    منتشرشده 00:19:00
  • اینترفیس لیست محصولات 2 - بج سبد خرید

    منتشرشده 00:22:34
  • گرید ویو لیست محصولات و لیست تگ های محصول

    منتشرشده 00:17:00
  • اینترفیس صفحه جزئیات محصول 1

    منتشرشده 00:22:00
  • اینترفیس صفحه جزئیات محصول 2 - item extent در لیست ویو

    منتشرشده 00:19:47
  • اینترفیس صفحه جزئیات محصول 3

    منتشرشده 00:14:37
  • اینترفیس سبد خرید 1

    منتشرشده 00:23:00
  • آیتم شاپینگ کارت

    منتشرشده 00:34:00
  • اینترفیس پروفایل و تجارب بیشتر در ui

    منتشرشده 00:35:00
  • ابعاد مختلف یک پروژه و معرفی api پروژه فروشگاهی

    00:06:00
  • بررسی سوئگر و داکیومنت api

    منتشرشده 00:36:00
  • Cubit در معماری بلاک، تفاوت Cubit با BloC

    منتشرشده 00:19:00
  • پیاده سازی احراز هویت و لاگین با Cubit بخش اول

    منتشرشده 00:19:19
  • پیاده سازی احراز هویت و لاگین با Cubit بخش دوم

    منتشرشده 00:17:00
  • اجرای اپ بر اساس وضعیت لاگین با Cubit

    منتشرشده 00:15:00
  • BlocConsumer ، دسترسی به فانکشن های Cubit - ارسال پیامک فعالسازی

    منتشرشده 00:21:00
  • صفحه تایید کد فعالسازی، بررسی کاربر جدید/کاربر موجود با Cubit

    منتشرشده 00:13:00
  • تکمیل صفحه کد تایید، شمارنده معکوس

    منتشرشده 00:15:00
  • پیاده سازی SharedPreferences با الگوی سینگلتون

    منتشرشده 00:28:45
  • کلاس انتخاب و ویرایش تصویر image Handler

    منتشرشده 00:33:00
  • ثبت نام، لوکیشن پیکر

    منتشرشده 00:35:00
  • تکمیل ثبت نام

    منتشرشده 00:44:00
  • کلاس Product با دیزاین پترن فکتوری

    منتشرشده 00:17:19
  • پیاده سازی Response Validator و کلاس Exception اختصاصی

    منتشرشده 00:19:34
  • الگوی ریپازیتوری - دیتاسورس Product

    منتشرشده 00:25:17
  • پیاده سازی ریپازیتور محصولات - repository pattern

    منتشرشده 00:09:26
  • جمع‌بندی ریپازیتوری پترن با موجودیت محصول و دریات اطلاعات از ریپازیتوری

    منتشرشده 00:16:47
  • پیاده سازی مدل پیچیده home

    منتشرشده 00:20:38
  • پیاده سازی Home Data

    منتشرشده 00:14:34
  • پیاده سازی home bloc

    منتشرشده 00:34:47
  • دسته بندی ها

    منتشرشده 00:15:00
  • پیاده سازی انقضای محصول شگفت انگیز

    منتشرشده 00:21:00
  • پیاده سازی انقضای محصول شگفت انگیز(2)

    منتشرشده 00:18:00
  • لیست محصولات، ارسال داده به event در بلاک

    منتشرشده 00:38:00
  • پیاده سازی Product Details Entity

    منتشرشده 00:21:00
  • صفحه جزئیات محصول

    منتشرشده 00:29:00
  • مدیریت استیت و مقدار دهی صفحه جزئیات محصول

    منتشرشده 00:20:00
  • پیاده سازی remote conf، کلاس AuthInterceptor و DioManager

    منتشرشده 00:25:00
  • پیاده سازی ریپازیتوری و درخواست های سبد خرید

    منتشرشده 00:19:00
  • پیاده سازی BloC سبد خرید

    منتشرشده 00:19:00
  • آموزش MultiBlocProvider و رویداد افزودن به سبد خرید

    منتشرشده 00:18:22
  • بج سبد خرید و تغییر آنی تعداد محصول سبد در تمام اپلیکیشن

    منتشرشده 00:30:00
  • کاهش، حذف و افزودن محصولات در سبد خرید

    منتشرشده 00:36:00
  • بهبود ux سبد خرید(مبحث مهم) و رفع باگ های جزوئی

    منتشرشده 00:27:00
  • صفحه پروفایل کاربر و لیست سفارشات (+ تمرین پایان فصل)

    منتشرشده 00:30:00
  • مجموع قیمت سبد خرید

    منتشرشده 00:24:34
  • ثبت سفارش

    منتشرشده 00:36:00
  • پروژه ویدئو پلیر آنلاین (پروژه ششم)
  • معرفی و نصب لایبرری

    منتشرشده 00:13:00
  • مقدار دهی اولیه و نسبت صحیح تصویر

    منتشرشده 00:22:54
  • عملیات ریوایند و فوروارد در ویدیو پلیر

    منتشرشده 00:14:00
  • عملیات پریویس و نکست لیست ویدئو

    منتشرشده 00:21:30
  • دکمه پخش-توقف و تغییر موقیعت ویدئو از طریق پروگرس

    منتشرشده 00:18:00
  • پروژه todo list با دیتابیس Hive (پروژه هفتم)
  • چرا لوکال دیتابیس؟

    منتشرشده 00:26:00
  • معرفی پروژه نهایی فصل، آموزش نصب

    منتشرشده 00:11:00
  • پیاده سازی مدل Todo، تولید فایل کانفیگ و مقدار دهی اولی اداپترها

    منتشرشده 00:24:00
  • لیست ToDoها، آپدیت خودکار ui با تغییرات box، حذف آیتم

    منتشرشده 00:34:00
  • افزودن یا آپدیت کردن آیتم ها

    منتشرشده 00:48:00
  • پروژه چت Socket Io (پروژه هشتم شبیه تلگرام - آپدیت دوره - فصل پیشنهادی دانشجویان)
  • سوکت و ارتباط real time چیست ، چرا و در چه اپلیکیشن هایی استفاده میشود؟

    منتشرشده 00:12:00
  • سرور و کلاینت، لایبرری socket_io

    منتشرشده 00:19:00
  • راه اندازی سرور سوکت در سیستم شخصی

    منتشرشده 00:09:00
  • فلاتر وب و خروجی وب اپ (Pwa) از فلاتر (پروژه دهم - آپدیت دوره - فصل پیشنهادی دانشجویان)
    درحال حاضر هیج بخشی برای این فصل منتشر نشده است
    کسب درآمد از فلاتر و برنامه نویسی موبایل
    درحال حاضر هیج بخشی برای این فصل منتشر نشده است

    پیشنیاز های دوره چه چیزهایی هستند؟

    • زبان برنامه نویسی دارت آکادمی کدیاد
    • آموزش الگوریتم و فلوچارت آکادمی کدیاد

    نظرات دانشجویان

     امیررضا  جلوس حقی

    امیررضا جلوس حقی | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    سلام استاد خسته نباشید استاد تا اینجا دوره عالی بود به امید روزی که بتونم محبتاتونو جبران کنم😍😍😍❤️😎

    سید محمد رضوی

    سید محمد رضوی | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    من 8 ماه هست که در دارم دارت و فلاتر رو کار میکنم و این دوره رو تازه گرفتم ُ توی همین فصل اولش هم با اینکه مقدماتی و مفاهیم پایه هستش باز هم برای من مطالب جدید داشت . ممنون از زحمتی استاد صفری و دوره خوبشون . امیدوارم تا انتها همینقدر با قدرت ادامه بدیم

     ساسان  صفری

    ساسان صفری | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    سلام، نه عزیزم، یه بار میخری برای همیشه هرچی آپدیت بیاد رایگان داری :)

     طاها  طارمی

    طاها طارمی | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    سلام استاد وقتی الان بخریم فصل های دیگه کامل بشه دوباره باید پول بدیم؟

     ساسان  صفری

    ساسان صفری | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    سلام مهدی، تو دوره یه چنل ایده داریم، میتونی درخواست ها و ایده هایی که داری و میخوای به دوره اضافه بشه رو بنویسی اگه همه موافق باشن به سر فصل ها اضافه میشه ❤️

    مهدی کشکلانی

    مهدی کشکلانی | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    استاد سلام ممنون از دوره خوبتون یه سوال داشتم و اونم اینه که آیا فلاتر دسکتاپم توی این دوره کار میکنید؟

    Mohamad Mosavi

    Mohamad Mosavi | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    بهترین دوره فلاتر وب پارسی هست و استاد درجه یک و هزاران بار درود بر اکادمی کدیاد عزیز

    میلاد شریفی

    میلاد شریفی | دانشجوی دوره اموزش 0 تا 100 فلاتر (Flutter) + پروژه عملی و ورود به بازار کار

    بهترین دوره فلاتر فارسی دوره استاد صفری هست، من قبلا از چند سایت دیگه هم دوره دیدم، بهترین و مقدماتی تا تخصصی ترین دوره همین دوره هست، من با همین دوره یک ساله استخدام شدم و کلی هم پروژه فریلنسری انجام دادم، همه چی اصولی تدریس شده

    مدرس دوره

    ساسان صفری


    ساسان صفری، مهندس نرم‌افزار و برنامه‌نویس است. ایشان از سال ۹۱ فعالیت‌شان را در حوزه برنامه‌نویسی آغاز و سال‌هاست در حوزه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل و کراس پلتفرم با زبان‌های جاوا، کاتلین، سویفت و دارت فعالیت دارند.  

    ایشان با بنیان‌گذاری شرکت و گروه نرم‌افزاری (Lunyx)  طی سال‌های اخیر محصولات داخلی و خارجی بزرگی را توسعه دادند که آخرین پروژه‌های ایشان را می‌توانید در lunyxagency.com ببینید.

    ایشان همچنین به یادگیری و یاد‌دادن و به طور کلی حوزه آموزش علاقه‌مندند و با تولید پادکست و سخنرانی‌های عمومی برنامه‌نویسی سهم بزرگی در رشد کامیونیتی برنامه‌نویسی فارسی داشتند.

    سوالات متداول

    فریم ورک فلاتر چیست؟

    فریم ورک فلاتر یکی از جذابترین فریم ورک ها است که برای توسعه اپلیکیشن های مختلف از آن استفاده میشود و قابلیت های زیادی دارد که برای توسعه دهندگان اپلیکیشن بسیار مفید و کاربردی است

    پیش نیاز دوره آموزش فلاتر چیست؟

    بهتر است قبل از آموزش فلاتر، با الگوریتم و فلوچارت و همینطور زبن برنامه نویسی دارت آشنایی کافی داشته باشید.

    چرا باید فریم ورک فلاتر را یاد بگیریم؟

    فلاتر سرعت توسعه اپلیکیشن ها را افزایش می دهد. به علاوه قابلیت کراس پلتفرم بودن نیز آن را بسیار محبوب کرده است.